Το «διττό» πλαίσιο μέσα στο οποίο καλείται να προσαρμόσει τη στρατηγική της η Stihl, για να διατηρήσει το υψηλό επίπεδο πωλήσεων σε όλες τις αγορές, ανέπτυξε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Michael Traub.
«Οι επαγγελματίες εξακολουθούν να χρειάζονται βενζίνη για τις πιο δύσκολες δουλειές και προβλέπουμε ότι μέχρι το 2030 σημαντικό μερίδιο της αγοράς στην Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική θα παραμείνει στα βενζινοκίνητα –πιθανότατα μεταξύ του 15% έως 25%. Την ίδια στιγμή, τα μηχανήματα μπαταρίας αναπτύσσονται γρήγορα· μέχρι το 2030 θα μπορούσαν να ξεπεράσουν το 60% των πωλήσεων.
Η Δυτική Ευρώπη θα φτάσει εκεί πρώτη, ενώ η Ανατολική Ευρώπη και η Βόρεια Αμερική θα κλείσουν τη διαφορά με τον χρόνο. Έτσι, για εμάς, το μέλλον δεν είναι είτε το ένα είτε το άλλο. Γι’ αυτό η διπλή τεχνολογική κατεύθυνση δεν είναι συμβιβασμός. Είναι συνειδητή στρατηγική. Αν ένας πελάτης θέλει βενζίνη, πρέπει να πάρει το καλύτερο βενζινοκίνητο προϊόν από τη Stihl. Αν θέλει μπαταρία, πρέπει να πάρει το καλύτερο σύστημα μπαταρίας από τη Stihl. Αυτό σημαίνει πελατοκεντρικότητα».
Σύμφωνα με τον ίδιο, οι παγκόσμιες πωλήσεις της μέχρι τα τέλη Αυγούστου κατέγραψαν αύξηση 5%, με τις ετήσιες εκτιμήσεις να κυμαίνονται σε 2%-4%. Αυτό μεταφράζεται σε τζίρο περίπου 5,5 δισ. ευρώ για το σύνολο του έτους. Παρά τα θετικά σημάδια, η διοίκηση παραμένει προσεκτική. Ο στόχος των 8 δισ. ευρώ, που είχε τεθεί κατά τη διάρκεια της πανδημίας, εγκαταλείπεται οριστικά, καθώς η τρέχουσα αγορά και ο έντονος ανταγωνισμός δεν επιτρέπουν πλέον τέτοιες φιλοδοξίες. Παράλληλα, η ανάπτυξη λογισμικού για ρομποτικά χλοοκοπτικά θα μεταφερθεί πλήρως στην Κίνα, κίνηση που οδηγεί σε απώλεια 100 εξειδικευμένων θέσεων στο κεντρικό εργοστάσιο στο Βάιμπλινγκεν. Επιπλέον, προγραμματίζεται η δημιουργία νέου εργοστασίου στη Ρουμανία για την παραγωγή επαναφορτιζόμενων μηχανημάτων, με στόχο τη μείωση κόστους και την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας σε διεθνές επίπεδο.
Στις ΗΠΑ, όπου η Stihl αντλεί το 1/3 των συνολικών εσόδων της, η εικόνα είναι πιο αισιόδοξη. Η εταιρεία διαθέτει δικό της εργοστάσιο στη Virginia Beach, όπου απασχολούνται 2.600 εργαζόμενοι και παράγονται περισσότερα από 100 διαφορετικά προϊόντα. Έτσι, οι επιπτώσεις από την επιβολή δασμών δεν θα είναι τόσο αρνητικές όσο στους ανταγωνιστές της.
Πηγή: ypaithros.gr | Συντάκτης: Αλεξανδρής Πέτρος
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ: Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Τα άρθρα που δημοσιεύονται εκφράζουν τον/την συντάκτη/τριά τους και οι θέσεις δεν συμπίπτουν κατ’ ανάγκην με την άποψη του energy942.gr (φωτογραφίες από διαδίκτυο).