Σήμερα οι πελάτες δεν ψάχνουν απλώς για ένα προϊόν ή μια υπηρεσία. Οι ανάγκες έχουν αλλάξει: οι άνθρωποι αναζητούν μια εμπειρία που θα τους κάνει να νιώσουν καλά, θα διευκολύνει την καθημερινότητά τους και θα τους προσφέρει κάτι ξεχωριστό. Γι’ αυτό, μην βλέπεις την online υπηρεσία ή το προϊόν σου σαν μια απλή αγορά. Δες το σαν μια εμπειρία που χτίζει σχέση με τον πελάτη, βήμα-βήμα. Τι θέλουν οι πελάτες σου λοιπόν;
- Θέλουν να τους καταλαβαίνεις πραγματικά.
Ο πελάτης σου θέλει να νιώσει ότι τον ακούς και καταλαβαίνεις τις ανάγκες του. Αυτό σημαίνει ότι η online παρουσία σου πρέπει να είναι καθαρά ανθρωποκεντρική. Πρέπει να έχεις δημιουργήσει ένα ψηφιακό περιβάλλον που δεν μπερδεύει, αλλά καθοδηγεί με φιλικό τρόπο. Μία εταιρεία που ξέρει πώς να κάνει σωστή κατασκευή ιστοσελίδων WordPress https://www.econtentsys.gr/ σου δίνει αυτή την ευελιξία, αφού μπορείς να προσθέσεις λειτουργίες που κάνουν τη ζωή του πελάτη σου πιο εύκολη, από μια απλή φόρμα επικοινωνίας μέχρι ένα blogsection με χρήσιμα άρθρα.
- Θέλουν ευκολία και ταχύτητα.
Κανείς δεν έχει χρόνο για χάσιμο. Ούτε εσύ, αλλά ούτε και ο πελάτης. Θέλει να βρει αυτό που ψάχνει άμεσα και να ολοκληρώσει τη διαδικασία γρήγορα. Αν η ιστοσελίδα σου είναι αργή ή πολύπλοκη, είναι σαν να τον κρατάς σε μια αναμονή χωρίς λόγο. Αυτό δεν είναι καθόλου ευχάριστο και μάλλον ή θα φύγει ή δε θα σε προτιμήσει ξανά. Για αυτό είναι σημαντικό να έχεις ένα site που φορτώνει γρήγορα και που είναι εύκολο στην πλοήγηση.
- Θέλουν μια προσωπική πινελιά.
Ο κόσμος του διαδικτύου είναι απρόσωπος. Μπορείς, όμως, να το αλλάξεις αυτό. Τουλάχιστον όσον αφορά το site σου. Ο πελάτης σου θέλει να νιώσει ότι επικοινωνεί με έναν άνθρωπο, όχι με έναν αλγόριθμο. Η κατασκευή mobileapp https://www.econtentsys.gr/mobileapps-3/ μπορεί να σε βοηθήσει σε αυτό. Μέσα από την εφαρμογή σου, μπορείς να στέλνεις εξατομικευμένες ειδοποιήσεις, να προσφέρεις αποκλειστικά προνόμια και να δημιουργήσεις μια αίσθηση ότι είσαι δίπλα στον πελάτη. Μπορείς να χτίσεις μια σχέση που βασίζεται στην εμπιστοσύνη.
- Θέλουν αξιοπιστία και ασφάλεια.
Κανείς δεν θέλει να νιώθει ότι οι προσωπικές του πληροφορίες κινδυνεύουν. Η αξιοπιστία είναι το θεμέλιο κάθε επιτυχημένης επιχείρησης. Πρέπει να δείξεις στον πελάτη σου ότι μπορεί να σε εμπιστευτεί. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να έχεις ένα ασφαλές περιβάλλον για τις συναλλαγές του και να είσαι διαφανής σε κάθε βήμα της διαδικασίας.
- Θέλουν να νιώσουν ότι αποτελούν μέρος μιας κοινότητας.
Η (καλή) online εμπειρία δεν τελειώνει με την αγορά. Ο πελάτης θέλει να συνδεθεί με άλλους ανθρώπους που μοιράζονται τα ίδια ενδιαφέροντα. Δημιούργησε έναν χώρο όπου οι άνθρωποι θα μπορούν να αλληλεπιδρούν μεταξύ τους, να μοιράζονται τις απόψεις τους και να δημιουργούν μια κοινότητα γύρω από το brand σου. Η δύναμη της ομάδας είναι τεράστια και μπορεί να μετατρέψει έναν απλό πελάτη σε πιστό πελάτη.