Published on Ιούνιος 22nd, 2023 | by Energy Radio 94.2
Ποιες είναι οι υποχρεώσεις μου απέναντι στους πελάτες μου;
Η εγκαθίδρυση στην αγορά επέρχεται μέσω της παροχής υπηρεσιών ικανοποιητικού επιπέδου αλλά και της εξωστρέφειας της επιχείρησης, μέσω συνεργασιών με άλλες επιχειρήσεις και ενός ανοιχτού διαλόγου με το κοινό για την επίτευξη της επιθυμητής σχέσης εμπιστοσύνης με αυτό, που σε βάθος χρόνου θα αποφέρει αύξηση των κερδών και εκτεταμένη φήμη.
Προκειμένου ωστόσο να καταφέρουμε να χτίσουμε μια αμοιβαία ανταποδοτική σχέση με τους πελάτες μας, θα πρέπει να ανταπεξερχόμαστε σε κάποιες βασικές απαιτήσεις, που δε συνδέονται με το προσφερόμενο προϊόν. Παρακάτω λοιπόν, όσο θα μένουμε συντονισμένοι στα ακούσματα του energy942.gr, θα δούμε κάποιες από αυτές τις άτυπες υποχρεώσεις, των οποίων η αποφυγή μπορεί να βλάψει το όνομα και την επιτυχία της επιχείρησής μας.
- Επικοινωνία & Αλληλεπίδραση
Κανείς δεν θέλει να μιλάει και να νιώθει ότι δεν ακούγεται. Από τη στιγμή που προσφέρετε κάτι, θα πρέπει να είστε εκεί, να απαντάτε εγκαίρως σε απορίες, να ενημερώνετε σε ζητήματα της καθημερινότητας όπως την εξέλιξη μιας παραγγελίας, να καθοδηγήσετε και να δώσετε συμβουλές εφόσον αυτό σας ζητηθεί, και το σημαντικότερο από όλα να δεχτείτε ανοιχτά την κριτική. Η διαχείριση του δυσαρεστημένου κοινού με ψυχραιμία και διπλωματία αλλά και η ευγνωμοσύνη προς όσους εκφράζουν την ικανοποίησή τους, είναι καίρια συστατικά μιας αναγκαίας και επαρκούς διάδρασης με το αγοραστικό κοινό, που λειτουργεί ωφέλιμα για την ανοδική πορεία της επιχείρησης.
- Προστασία & Ασφάλεια
Όπως ήδη αναφέρθηκε, η εμπιστοσύνη προς το προφίλ σας, είναι ένα πολύ ισχυρό χαρτί, και οι στρατηγικές της διασφάλισης της θα πρέπει να βρίσκονται ψηλά στη λίστα προτεραιοτήτων. Ο εκάστοτε πελάτης που σας παραχωρεί ένα πλήθος προσωπικών στοιχείων , είτε απλώς για την καταχώρησή του στο σταθερό σας πελατολόγιο και την εκμετάλλευση πιθανών οφελών, είτε προς επεξεργασία εν όψει δραστηριοτήτων της εταιρείας σας, σε καμία περίπτωση δε θα ήθελε να χρειαστεί να αντιμετωπίσει την υποκλοπή και διαρροή τους προς τρίτους. Κάτι τέτοιο, εκτός από την προφανή έκθεση του ονομάτός σας, θα έφερνε και την επιβολή προστίμου, αφού πλέον είναι σε ισχύ ο Γενικός Κανονισμός Προστασίας Δεδομένων, με στον οποίο καλείστε να υπακούσετε. Λαμβάνοντας υπόψιν ότι ο τομέας της προστασίας και ασφάλειας ίσως να μην σας είναι ιδιαίτερα γνώριμος, η αναζήτηση υπηρεσιών συμμόρφωσης G.D.P.R. της f society και η συνεργασία με εξωτερικό επαγγελματία, μπορεί να σας απαλλάξει ταχύτατα από όλες τις σχετικές ανησυχίες.
- Διαφάνεια
Ο μέσος, ή μάλλον ο μαζικοποιημένος καταναλωτής, ίσως να μη διερευνά από μόνος του τις αξίες που διέπουν και ορίζουν τη λειτουργία μιας επιχείρησης, όμως η προβολή τους και η εκτενής ενημέρωση για τον τρόπο βασικών διενεργειών, είναι κάθε άλλο παρά ζημιογόνα. Άλλωστε, γιατί να θέσετε εμπόδια προς τη διάδοσή σας σε ένα κοινό υψηλότερου επιπέδου; Ο πελάτης/αγοραστής/καταναλωτής χρειάζεται εγγυήσεις και εκτιμά τη διαύγεια. Χρειάζεται αφήγηση των αρχών σας και των στόχων σας ώστε να εντοπίσει τα κοινά σημεία και ακριβείς επεξηγήσεις για ό,τι περιλαμβάνει μια συνεργασία μαζί σας, και πώς εσείς θα στέκεστε πάντοτε στο πλευρό τους.